המערכת לניהול קשרי לקוחות
ניהול ומעקב אחר תלונות הדיירים לאחר שנמסרה להם הדירה. התקשרות ודיווח לאנשי מקצוע וקבלני המשנה.
התוכנה מאפשרת שליטה ובקרה בתחומים הבאים:
מכילה את פרטי הדיירים (שם, כתובת, טלפון וכו'), פרטי הנכס שנקנה (מס' דירה, מס' בניין, מקום וכו').
רישום פרטי התלונה, סיווג התלונה (לפי בעלי מקצוע), תאריך קבלת התלונה,
תאריך עדכון התלונה, תמחור התלונה לפי סעיפים.
אופן הטיפול בתלונה, איש קשר, גורם מטפל, תאריך למעקב, תאריך לטיפול.
דוחות ושאילתות לפי סיווגי תלונות בחתכים של תאריכים, (תאריכי קבלה,טיפול ומעקב) אתרים, בניינים ודירות.
מעקב ורישום התכתבות שוטפת בין הגורם המטפל לדייר.(קישור אוטומטי למסמכים מכל סוג שהוא).