מערכת לניהול פרוייקטים

המערכת לניהול פרוייקטים כוללת את המודולים הבאים:

ניהול תקציבי:
ניהול הכנת תקציב לפרויקט.
הקמת סעיפי תקציב ומשאבים.
הקמת פעילויות/שלבי ביצוע לפרויקט.
הקצאת משאבים כמותית וכספית לפעילויות/שלבי ביצוע.
הקצאת תאריכי ביצוע מתוכננים לרמת הפעילות/שלב.
נעילת התקציב.

ניתן להקים תקציב לפרויקט על ידי הקצאת משאבים באופן ספציפי לכל פעילות בפרויקט או ע"י משיכה אוטומטית ממודול פרויקט קיים.
המערכת מאפשרת להפיק תחשיב ברמת משאב או ברמת ריכוז משאבים כמו חומרים, כ"א, ציוד, קבלני משנה וכו'.
הפקת דוחות תקציב ברמת פעילות/שלב מפורט לפי סעיפי תקציב/משאבים.
ניתן לעדכן תקציב באמצעות תוספת תקציב עליה ניתן לקבל דיווח בדוחות הבקרה.
הפקת דוחות תזרים על פי תקציב מתוכנן.
ניתן להקים סעיפי תקציב כתקבולים לצורך אומדן ובקרת הוצאות מול הכנסות.

בקרה תקציבית ותחזיות:
ניתן להפיק דוחות בקרה תקציבית הכוללים השוואה בין הקצבה לפי דיווח על ביצוע מול הוצאות בפועל (מהנה"ח או מערכת מלאי/רכש)
במונחים של כסף ומונחי כמויות.
– ניתן לקשר סעיפי הוצאה ו/או הכנסה למערכות תפעוליות לצורך מעקב ובקרה תקציבית.

ניהול דיווח התקדמות בעבודה:
המערכת מעדכנת את לוחות הזמנים ע"י דיווח אחוזי ביצוע בפועל על פעילויות וכן משך נותר לכל פעילות.
פריסת משאבים וצריכת משאבים בפועל מעודכנת בהתאם ללוחות הזמנים העדכניים וכן
יתרה תקציבית לסיום הפרויקט.

תמחיר הנדסי:
המערכת מאפשרת לתמחר סעיפי כתב כמויות להגשה למכרז.

התמחיר נעשה על פי עיקרון של עץ – מוצר – מחירון מרכיבי יסוד, לאחר תמחיר הפרויקט, ניתן להעמיס סעיפי תקורה באחוזים.
כמו כן, ניתן לתת הנחות ברמת פרויקט, מבנה ופרק.
לאחר תמחור אופטימלי, ניתן להפיק כתב כמויות לפי סעיפי חוזה להגשה למכרז.

ניהול חשבונות חלקיים/סופיים:
התקשרות חוזית עם קבלני משנה או יזמים על בסיס חוזה כמותי ו/או פאושלי.
דיווח מצב ביצוע לפי ערך מצטבר, כמותי ו/או אחוזי ביצוע, הפקת חשבונות על בסיס ערך מצטבר.
חישוב התייקרויות, קיזוז מקדמה לפי אחוז או לפי קיזוז יחסי.
הוספת סעיפים חריגים ללא התייקרות וכולל התייקרות, הפקת נספח התייקרות לחוזה.

ניהול כתב כמויות למכרזים והשוואת הצעות:
המערכת מאפשרת הפקה ועריכה כתב כמויות למכרז כולל קליטת הצעות מקבלני משנה.
השוואת הצעות בין קבלני המשנה, בחירת הקבלן הנבחר והפיכת כתב הכמויות לחוזה התקשרות.

ניהול אספקת חומרים:
המערכת מנהלת מעקב אחרי אספקה/צריכה של חומרים.
קליטת תעודות משלוח, ניהול מחירונים.
הפקת דוחות צריכת/אספקת חומרים בחתכים ובמיונים לפי דרישה.

…………………………………………………………………………………………………………………

מערכת לניהול רכש

ניהול קטלוג פריטים – קטלוג פריטים מרכזי המכיל מס' קטלוגי, תיאור שם פריט יח', מידה מחיר יח'
ממוצע, סעיף תקציבי, מספר קשר להנח"ש, וקודי מיון .
ניהול כרטסת ספקים – אינדקס ספקים המכיל שדות כמו: קוד ספק, שם ספק, כתובת, טלפונים, איש קשר,
סטטוס, וכו'.
ניהול מחירונים – לכל ספק ניתן לפתוח הסכם מסגרת ולפתוח מחירון או מספר מחירונים – כאשר ניתנים
מאפייני המחירון כמו: תאריך מחירון, קוד מדד ובסיס המדד, קביעת המחירון נקוב מטבע (דולרי או יורו
וכו') , הפריטים הרלוונטים של המחירון נמשכים מהקטלוג המרכזי ורק המחיר נקבע ספציפית לספק.
ניהול הזמנות:
הפקת הזמנה לספק בהתאם לפריט הנבחר מהקטלוג – המחיר מוצג מיידית בהתאם למחירון הספק.
ניתן לפקסס לספק הזמנה ישירות מהתוכנה לרבות הוספת לוגו החברה המזמינה.
ההזמנה תכיל את הנתונים הבאים: מס' הזמנה, תאריך, שם הספק, כתובת הספק, טלפון, איש קשר, יעד
ההזמנה, מועד הספקה, תנאי תשלום, והערות כלליות.
כמו כן פרטי ההזמנה הכוללים: מס' פריט, שם פריט, יח' מידה, כמות, מחיר יח', וסה"כ.
ניהול תעודות משלוח וחשבוניות:
המערכת תנהל מערך הזמנות לספקים כאשר ניתן לקלוט תעודות משלוח ולשייך כל תעודה לכל הזמנה.
ניתן להפיק מהמערכת מצב של יתרת מלאי הזמנות מול תעודות.
המערכת קולטת כמויות על פי תעודות משלוח ומצרפת את מחיר הספק באופן אוטומטי ממחירון הספק.
המערכת תקלוט חשבוניות ספקים כאשר ניתן לשייך את מספר תעודות המשלוח לחשבונית.
עם שיוך התעודות לחשבונית, המערכת תסכם מייד באופן אוטומטי את הסכום הכללי של התעודות שיש
לשלם ותשווה אותם לסך החשבונית המוגשת. המערכת תתריע במידה וקיים הפרש.
הפקת הוראת תשלום לספק.
דוחות המערכת:
ניתן להפיק דוחות מגוונים לפי חתכים ומיונים שונים לכל רמות הקלט,
הזמנות, תעודות משלוח, חשבניות ספקים, קטלוגים, מחירונים וכו'.

…………………………………………………………………………………………………………………

תת מערכת חשבונות חלקיים סופיים

התקשרות חוזים עם קבלני משנה או יזמים על בסיס חוזה כמותי ו/או אחוזי.
דיווח מצב ביצוע לפי ערך מצטבר, כמותי ו/או אחוזי ביצוע.
הפקת חשבונות על בסיס ערך מצטבר, חישוב התייקרויות, קיזוז מקדמה לפי אחוז או לפי קיזוז יחסי.
הוספת סעיפים חריגים ללא התייקרות – וכולל התייקרות.
ריכוז חשבונות לפי חוזים ו/או לחוד מסוים.
ניהול הכנת תקציב לפרויקט
ניתן להקים תקציב לפרויקט על ידי הקצאת משאבים באופן ספציפי לכל פעילות בפרויקט
או ע"י משיכה אוטומטית מודול פרויקט קיים.
כתוצאה מכך ניתן להפיק תחשיב מפורט לכל משאב או בריכוז משאבים כגון:
חומרים, כ"א, ציוד, קבלני משנה וכו'.
בקרה תקציבית ותחזיות
ניתן להפיק דוחות בקרה תקציבית הכוללים השוואה בין הקצבה לפי דיווח על ביצוע מול הוצאות בפועל,
מהנהלת חשבונות או מערכת מלאי/רכש במונחי כסף או כמויות ברמה חודשית ומצטברת.

…………………………………………………………………………………………………………………

המערכת לניהול מכירת נכסים (משכנת)

המערכת מטפלת במגוון פעילויות של חברה משכנת, המוכרת דירות ונכסים משלבי השיווק ועד שלבי מסירת הדירה לרוכש.

מערכת המשכנת מורכבת מששה מודלים עיקריים:
ניהול מערך טבלאות.
ניהול מערך מלאי דירות.
ניהול החוזים ומצבי חשבון.
ניהול / מעקב ריכוזי מצבי חשבון ותחזיות גביה.
ניהול ערבויות.
מערך קופה (קבלות, חשבוניות, הפקדות, יצירת יומן אוטומטי הנה"חש)

מערך מלאי:
המערכת מאפשרת ניהול ומעקב אחרי מלאי הדירות והנכסים המיועדים למכירה, כולל מחירונים, ערך מלאי כולל, ערך מלאי פנוי וערך מלאי נותר.
זיהוי דירות מכורות, פנויות באופציה, וכן זיהוי מס' חדרים, שטח, קומה וכיוונים.
ניתן לנהל תוספות למלאי (כגון: חניה, מחסן וכו').
ביצוע הוראת העלאת או הורדת מחירי הדירות ברמת אתר ו/או ברמת דירה בודדת תוך שמירת נתוני המחיר המקורי, מחיר
מעודכן ומחיר מכירה.

מערך חוזים:
המערכת מאפשרת קליטה וניהול חוזה המכירה לדיירים ותנאי התשלום עם הצמדות ותנאים שונים,
כמו כן, קביעת ריבית פיגורים או הקדמה לתשלומים כולל תנאי ריבית.
המערכת מאפשרת קביעת תנאי הצמדה וריבית ברמת תשלום בודד, כך שניתן לנהל חוזה בצורה הגמישה ביותר ופרמטרית לחלוטין.
אופן קליטת החוזה נשלף מתוך מאגר מלאי הדירות הפנוי בלבד, כך ניתן להבטיח תיאום מלא בין מערך מלאי הדירות
לבין מערך מלאי החוזים.

מצבי חשבון ותחזיות גביה:
המערכת מאפשרת חישוב מצב חשבון לכל דייר באופן מיידי בהתאם לתנאים שנקבעו בחוזה והתשלומים בפועל.
כמו כן, המערכת מאפשרת הפקת דוחות גביה, דוחות תחזית תקבולים להנהלה, הכנסות ממשתכנים במונחים נומינליים, דוחות מצב חשבון, מכתבי פיגורים לדיירים.
המערכת מאפשרת קליטת חיובים של הדייר בגין שיפורים או חיובים אחרים כל שהם.
הגישה לנתוני המערכת מתבצעת ע"י מבנה היררכי המאפשר למשתמש להגיע ביעילות לנתונים ברמת החברה, אתר ו/או דייר בודד.

דגשים:
חלונות ומסכי חברה משולבים בתוכניות הקליטה והעיבוד.
קיימות אפשרויות מגוונות להפיק דוחות ושאילתות.
ניתן ליצור קשר אינטגרטיבי עם מערכות אחרות כגון מערכות פיננסיות, קופה ועוד.

…………………………………………………………………………………………………………………

המערכת לניהול קשרי לקוחות
ניהול ומעקב אחר תלונות הדיירים לאחר שנמסרה להם הדירה. התקשרות ודיווח לאנשי מקצוע וקבלני המשנה.

התוכנה מאפשרת שליטה ובקרה בתחומים הבאים:
מכילה את פרטי הדיירים (שם, כתובת, טלפון וכו'), פרטי הנכס שנקנה (מס' דירה, מס' בניין, מקום וכו').
רישום פרטי התלונה, סיווג התלונה (לפי בעלי מקצוע), תאריך קבלת התלונה,
תאריך עדכון התלונה, תמחור התלונה לפי סעיפים.
אופן הטיפול בתלונה, איש קשר, גורם מטפל, תאריך למעקב, תאריך לטיפול.
דוחות ושאילתות לפי סיווגי תלונות בחתכים של תאריכים, (תאריכי קבלה,טיפול ומעקב) אתרים, בניינים ודירות.
מעקב ורישום התכתבות שוטפת בין הגורם המטפל לדייר.(קישור אוטומטי למסמכים מכל סוג שהוא).

…………………………………………………………………………………………………………………

המערכת לניהול שינויי דיירים

המערכת כוללת את הפונקציות הבאות:
– קליטת מחירון פריטים כאשר המחיר נקבע לפי בסיס מדד מסוים.
– קליטת הצעת/הזמנת שינויים לדייר כאשר המערכת תיתן מס' רץ לכל הזמנה.
– ניתן לתאר במילים את תיאור השינוי ומקומו.
– המחיר שיקבע בהצעה/הזמנה יילקח מהמחירון ותתווסף אליו הצמדה של לפי המדד הידוע ביום ההזמנה.
– ניתן לקבוע מחיר בהזמנה ללא קשר עם המחירון. ניתן להכניס שינויים בהזמנה ללא ציון מחירים אלא כמויות בלבד.
– המערכת מאפשרת קליטת זיכויים שמגיעים לדייר בגין השנוי, לאחר קליטת הצעה/הזמנה
– ניתן להדפיס אותה כולל הערות קבועות ו/או משתנות.
– ניתן להפיק דוחות ו/או שאילתות לפי הפירוט הבא:
– דו"ח שינויי דיירים מפורט לפי אתרים ובתוכו הזמנות עם כל השינויים.
– דו"ח ריכוז שינויים לפי קבוצות כמו קרמיקה, חשמל, אינסטלציה וכו'.
– דו"ח ריכוז לפי פריט כלומר כל פריט עבור איזה דייר הוזמן.
– דו"ח ביצוע שינויים לפי דייר לצורך ביצוע עבור קבלן משנה.

…………………………………………………………………………………………………………………

המערכת לניהול השכרת נכסים / קניונים

המערכת מאפשרת ניהול, שליטה, בקרה ומעקב אחר נכסי החברה המושכרים.
המודולים של התוכנה כדלקמן:
מאגר נתונים כללי:
הקמה והגדרות של: חברות, נכסים, סוגי נכסים, טבלאות מדד ושערי מטבע, טבלאות ריבית וסיגי ריבית,
סעיפי חיוב וזיכוי, בנקים וסניפים, ענפי עיסוק ואינדקס מאגר שוכרים.
ניהול חוזים:
קליטת ועדכון נתוני חוזה עם השוכרים הכוללת את הפרמטרים הבאים: מס' חוזה/חנות, שם השוכר, מספר
בהנהלת חשבונות, פרטי הנכס, סה"כ מ"ר, מחיר למ"ר, סה"כ מחיר בסיסי, תאריך תחילת שכירות, תאריך
סיום שכירות, אופציה לחידוש חוזה, תנאי הצמדה וריבית, פריסת תשלומים לפי חוזה, בטחונות, ערבויות
בנקאיות, שטרות, אחוזי גידול ריאלים מבסיס החוזה, סוג התחשבנות לפי שכ"ד בסיסי ו/או לפי סכומי פדיון הגבוהה מבין השניים, מימוש אופציה הגדלת חוזה ופריסת תשלומים מדורגת.
ניהול תקבולים:
קליטת ועדכון נתוני תקבולי השוכרים הכוללת את הפרמטרים הבאים: מס' חוזה/חנות, שם השוכר, תאריך
קליטה, תאריך פירעון, סכום ללא מע"מ, מע"מ (אוטומאטי), סעיף תקבול, פרטים, מספר אסמכתא ומספר המחאה.
הפקת מצבי חשבון ריאלי לשוכרים:
הפקת מצב חשבון לשוכר לתאריך מסוים על סמך פירעון בפועל של תשלומים, כולל פירעון של חיובי הצמדה
וריבית. חישוב יתרת חוב פיגורים שכוללת קרן, הצמדה וריבית ליום החישוב ויתרת חוב עתידית משוערכת .
הפקת קבלות וחשבוניות מס:
קליטת ממסרים (שיקים) כולל שיוך התקבול לסעיף התשלום (דמי ניהול, שכירות, חשמל וכו') והפקת קבלות.
המערכת תפיק חשבוניות מס באופן אוטומאטי על פי פרמטר של תאריכי פירעון של הממסרים.
קיים ממשק אוטומטי לעדכון הספרים בהנהלת חשבונות.
דוחות מערכת:
הפקת דוחות לפי חתך ומיון נדרש כמו: ריכוז חוזים, דוח גיול חובות , דוח ריכוז מצב חשבון (שורה לכל
שוכר) וסה"כ יתרת גביה משעורכת, תזרים גביה משוערך לתאריך מסוים,
תזרים יומי לפי אתרים, תזרים חודשי לפי אתרים, דרישות תשלום והודעות פיגורים.
דוח חוזים לבעלי אופציה, תקבולים לפי סעיפי תשלום בחתך לפי תאריכים, דוח ערבויות ובטחונות, דוח
תשלומים לפי סעיפי חיוב וכו'.
ניהול גביית דמי ניהול וצריכת מים וחשמל
הפקת הודעות פיגורים ודרישות תשלום:
הפקת הודעות פיגור ודרישות תשלום לכל השוכרים באופן אוטומטי.
דיווח על מחזורי פדיון:
ניהול גבית דמי שכירות כאחוז מהפדיון או דמי שכירות בסיסי הגבוה מבניהם.
ממשקים:
המערכת מתחברת למערכת הנהלת חשבונות לצורך משיכה ו/או העברת נתונים כמו פקודות יומן אוטומטיות.
(קובצי הממשק יבוא/ויצוא ותוכניות ההרצה באחריות התוכנה להנהלת החשבונות הקיימת.)