מערכת לניהול נכסים בטאבו


המערכת לניהול ורישום נכסים בטאבו
המערכת מאפשרת ניהול, שליטה, בקרה ומעקב אחר נכסי החברה לרישום בטאבו.

תיאור כללי:
התוכנה מאפשרת קליטה ורישום נתונים על בעלי זכויות בנכס כמו: שמות בעלי זכות בנכס, ת.ז., כתובת, טלפונים, ייצוג ע"י וכו'
קליטה/עדכון סטטוס מצב הנכס – אכלוס, העברת זכויות, רישום פרצלציה, בית משותף, בתהליך רישום ונרשם.
רישום פרטי העסקה כגון: תאריכי רכישה/חוזה, מחיר הנכס, רישום של משכנתאות/הלוואות כולל סכומים ובנקים.
קליטה ורישום של אישורים מגורמים שונים כמו: מס שבח, מנהל מקרקעי ישראל וכו'.
עדכון פרטי הנכס כמו: סוג הנכס כתובתו מספרי גושים וחלקות, נתוני שטח וכו'.
קליטה ורישום פרטי צמידויות כגון: מחסנים חניות כולל שטחים.
ניתן לרשום הערות אזהרה לטובת גורמים שונים כולל מספר שטר ותאריך ההערה.
רישום של עיקולים ושעבודים והערות ככליות.
איתור בעלי זכויות לפי שם, ת.ז., מספר תיק, וכו'. המערכת מאפשרת הפקת נסחים לבעלי זכות בנכס.
מעקב ורישום ביצוע רישום זכויות. דוחות בחתך ובמיון שונים. קישור למסמכים (וורד, אקסל וכו').
ניהול ומעקב אחר התרעות – המערכת מנהלת לכל דייר אירועים מתוך טבלת אירועים, לכל אירוע תאריך ביצוע המשימה וכן סטטוס בוצע /לא בוצע .
המערכת תשלוף ותציג בדוח/מסך אירועים שפג תוקפם וסטטוס האירוע שלהם לא בוצע.